Hey, slow it down. Yeah i'm afraid


I need a second to breathe.
skola från 8.10 imorse sedan full rulle med stenålders projektor på lektioner och jag har ingen aning. hahah övningkört med bilskolan också sedan åkte jag och carro och köpte Thaimat och drog till jobbet, där det va full rulle och jag fick hålla en uppstart för jag är så bra och tjötar så jävligt enligt min coach. sedan mötte jag och carro upp martina så åkte vi hem med mamma så jag kunde övningsköra. Nu har jag och mamma bara suttit och babblat massa och luftat huvudet litegrann.

Det blev lite beslutångest fall ja skulle dra med till Halmstad eller inte, och nu har jag bestämt mig att jag inte gör det så alla vet, aaahaaråå. hahaha ne men jag och martina drar och käkar på resturang och lever gott till helgen istället. lite bättre så kanske och bara kopplar av för en gång skull. känns som jag går på högvarv 24/7 nu förtiden. jag har fullspäckade veckor så jag tillomed måste Planera in vilken dag och tid jag ska snabbstäda mitt rum ju föfan, haha illa illa.  nee men nu blir det en bibel här. kul att du har läst såhär långt, haha kanske kommer någon spännande mening snart?! hahah nee men imorgon har jag skola i typ . . . 10 minuter?! hahah sedan är jag ledig resten av dagen, fy va underbart. fast känns ändå som att de e massa saker jag måste göra?! jajaj, godnatt!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0