Hoping for the best but expecting the worst

i wanna be forever young
Jag vet att du är trött på mig nu, jag är det på mig själv också. Jag är trött på att springa, jag vill kunna stå silla och ändra på allt till det bättre, men jag vet att du inte kommer orka det. Men den dagen du vill och orkar vet du vart jag finns. Jag har sprungit från verkligheten, men nu kommer den ikapp och jagar mig som aldrig förr. Så nu ska jag stå kvar för att se vad tiden kan ändra på. Nu är det upp till dig och jag får acceptera vad tiden bestämmer.

Det är tiisdag, solen skiner, snön smälter sakta bort.
Nu har jag pluggat lite extra inför teoriprovet, som kommer gå åt skogen?! Idag va det sista gången som jag hoppa över en lektion, nu får jag fanimej börja skärpa mig här haha. ska möta älskling om en timma för att åka och sola, sedan blir det skolan med mina tjorvar, prov och åka hem äta snabbt sedan till jobbet och jags ka få vara coach på första uppstarten, så jag får komma på nåt bra att säga hahah! jajaja, nu blir det bara massa tråkig text här va. hahaha ni ska få se en till bild som alla kommer hata att jag lägger upp, men bjuud på den de e humoooor! :D

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0