i can make it anywhere, they love me everywhere

Onsdag; Check!

Det blev en promenad på torget och kolla grejer, hittade typ iiingenting! ååhooo. haha men kanske ska köpa mig en väska imorgon vem vet, vem vet. Efter ett jävla vandrande där tog jag och carro oss till solhuset och det var varmt som satan. så vi kom ut som två kokta ägg. hahah sedan åkte vi hemmåt för att träffa fille o sebban så vi cruisade runt lite i bilen och flummade, jaag fick test köra bilen för dom trodde att jag inte kunde köra, men där fick dom för det! hahah sedan åkte vi och hämtade upp märt i stan och vi hamnade på Mc och tjötade lite, och nu är jag hemma igen! och ska däcka så jag kommer upp till skolan imorgon?! jag tror inte på det men jag måste. de e fan sista dagen innan lovet nu, så skärpning sofia! hahaha nee godnatt! pööössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0