I can't never forget the memories

Mötte carrobarro på torget en sväng imorse sedan dumpade hon mig där, (åhoo jag kände mig mobbad) haha ne så jag mingla runt lite och fick köpt mig en tröja, en present till mamma, nya örhängen och torr schampoo. sedan bar det av till skolan och satt och kollade på carros och deras klass när dom hade rollspel med DAH osv, och så idag har jag ääntligen skrivit klart mitt tal. sedan åkte vi in till stan med hannapanna och johan så mötte vi annapanna och matilda o så och käka donken o blablabla (onördig info) och så blev det jobbet sedan och eftersom jag och anna är bäst så vann vi 300 spänn för vi sålde bäst. hihi. och nu ska jag typ sova?! dööö, hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0