If this ain't love then how do we get out?

snabba puckar
Streesss till skolan, men fan vi kom i tid idag ändå om jag vaknade försent.
Sedan va det en en tråkig religion och efter det blev bamba, och ett jävla kackel om kryddan hahah "skippa fingret! nej men va fan såhär gör du" och agg på äckelmaten, men meeeen sedan blev det ännu en meningslös svenska lektion, så nu har jag varit och solat. Funderar på om jag ska ner och träna eller om jag ska ta det senare, och om jags ka färga håret nu?! iih beslutsångest, fan fan. hahah, ska iaf göra Soms arbete idag som skulle vara inne för typ 2-3 veckor sedan?! men som sagt Bättre sent än aldrig, jag gillar det mottot.
ne hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0