Life is a bitch but i already knew?

Fan fan fan, ångest, haha nu försov jag mig iiigen?! kan jag inte bara gå upp som alla andra gör när klockan ringer, göra mig iordning och gå till skolan i tid? Ne det lyckas inte Sofia med, fan!

Nu är jag klar för att åka till skolan för att ha några lektioner sedan blir det övningsköra och jag tror jag bangar jobbet idag, mår inte så bra så jag kommer kunna prestrera nåt idag alls. Får ha en hemma dag och bara ta det lugnt och inte gööra någonting, kanske tillomed plugga lite teori nu när det går så fort fram med körandet, så nu ska jag fanimej ha det jävla körkortet så fort som möjligt!! gaaah mycket text det blir hela tiden, haha ni har nog inte kommit såhär långt, men har ni det så ger jag er en applåd! hihi, PUSS!


Bilder får bloggen att bli liiite roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0