Livet är för kort för att gräva ner sig i problem

Tisdag; Oooooch så blev det semester där ja!
Lite sovmorgon från skolan har väl inte dödat någon förut, så därför tog jag mig friheten att sova lite längre.
Godmorgon allisammans, idag är det hålla tummarnas dag för martina och esabääl, som är ute på två äventyr. all lycka till er idag. och mig själv faktiskt (a) hihi att det går bra på jobbet idag igen. Snart ska jag och mamma åka och sola sedan blir det hem och duscha för att åka till skolan sedan åka och luncha med Carro inne i stan. Trevligt. & därefter blir det jobb för att skramla ihop några slantar! Jag gillar denna veckan faktiskt. än så länge?! hihi

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Bellis

Nämen vad gullig du är älskling! <3 TACK! You are simple the best!

2010-03-30 @ 16:25:00
URL: http://izabelleholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0