Oplanerat blir alltid bäst!!

Godmorgon damer & herrar!
Sjuukt go dag igår med systeryster! hahaha massa tokigheter på G.
Först skulle vi dra till Victoria för att käka, när vi väl va där så fick vi visa leg till någon snubbe som vi inte trodde va typ vakt hahah men sedan sa han det är 20 här tjejer. Jag: VA?! måste man vara 20 för att käka mat?! hahahah
men vi drog sedan vidare och satte oss på chez så blee vdet pizza och våran servitris va inte snygg alls , men något speciellt hade han så vi as garva när han kom förbi hela tiden. och däär satt vi ett tag och tjööötade om allt och inget! sedan va det ju inte planerat att vi skulle kröka. men visst fan gjorde vi det. hahahahah och så träffade vi på killarna från majorna, killarna från frölunda och en gammal mölndals kille så kvälllen blev sjukt bra faktiskt. HELT oplanerad det är fanimej bäst så! :D

Tack för att du finns Martina Reynolds! dig släpper jag inte i första taget! <3


Nu är jag sjuukt trött och mitt huvud värker & snart ska jag och mamma åka till Linné för att hämta min balklänning! yeey. sedan hem duscha och så ikväll blir det löördagsmys hos syster! det är naaajs, see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0