sedärja

Söndag; skulle upp vid kl 10 för att duscha och ha god tid på mig innan kalaset för märts syster. men icke sa nicke, vaknade halv 1 och kalaset började 1, stress stress stress, haha men familjen rey väntade så¨snällt på mig så att jag hann att åka med dom. så det blev tårta till frukost. haha inte varje dag man får det. och när kalasandet var över så kom jag hem och gick ut för en lite jogging tur bara, hur gott som helst. sedan blev det middag och nu har jag kommit ur duschen precis. och ska strax övningsköra med mamma och åka och handla! ikväll blir det Johanfalk och min älskling är med i filmen idag, det blev en stoor besvikelse av det lilla man fick se av honom förra söndagen men nu laddar vi upp här igen! tjoohooo. pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0