Snabbt in & snabbt ut

.. ja där kunde ni tro att rubriken betydde något annat, men så är inte fallet. höhö
Torsdag: 25/3 2010 var jag sofia liten åhlén först in i klassrummet & klockan slog precis 07.57, den ni. inte varje dag det blir så. hahaha

Denna dagen har sett ut så här, snabbt till skolan för att ha två lektioner, plus hämta STUDENTMÖSSAN! lööööve it. Sedan snabbt till torget med hanna, snabbt till solariumet och snabbt till jobbet. haha allt har går med snabb fart idag både fram och tillbaka! Nu kom jag precis hem från jobbet och en snabb fika med matilda, helt underbart väder! Nu ska jag snart möta älsklingen så ska vi ta en (snabb?!?!) promenad, hahah och jag ska ska övningköra och hämta ut mitt paket från h&m på tappet. naaaajs som fan! pussspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0