Somliga har det bra, andra inte

söndag, en dag fylld på ångest?!

Denna dagen, denna årstiden, denna.. hmm aa jag vet inte. Det känns bara fel. Ibland önskar man att att man kunde spola tillbaka tiden en liten bit så man kunde ställa allt till rätta, vi alla har gjort fel, men vem ska börja erkänna?! jo jag kan faktiskt ta på mig den och börja. Men vart ska jag börja? Det är ju den jobba frågan, fan fan fan.

men denna söndag har jag inte gjort många knop. körde bil med mamma i en timme ungefär förut, losade mitt internett under ett par timmar så jag låg och glodde tv och sedan åkte jag hem till esabääl en sväng, nu har jag suttit och kollat Wallander och ätit maltersers med mamma och efter Wallander ska jag lägga mig och sova.

godnatt?!

I want it to be as before

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0