This is my resurrection, so fuck your resolution hihi


Måndag; ny vecka, nya tag, nya äääventyr!
Idag har det blivit shoping och bilkörande och träning. Jag och mamma åkte till 421 först, där fick jag tag i student skor, klackskor och rosa regnstövlar. sedan åkte vi till torget och shoppade lite på apoteket. När vi kom hem gick jag ner och tränade, sedan blev det frukost, och snart ska jag åka till skolan, börjar om sisådär en kvart 20 minuter. men ska fixa iordning mig först efter jag har duschat. så de så. ikväll roppar jobbet och denna veckan är helt öönderbar, jobbar ba 2 dagar och vi går bara 4 dagar iskolan, jag gillar jag gillar jag gillar! hahaha pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0