Trööökigt tröökigt tröökigt

RANDOM:
Sagt nej till samlag? Ja, haha
Varit medvetslös? En gång
Hånglat med någon riktigt ful? ja
Hånglat med fler än 75 pers? kanske
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? ne
Gjort något dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ohja
Blivit full på ett släktkalas? aaa
Varit full i skolan? njea
Blivit portad ifrån en krog? nej
Varit otrogen? för 3-4 årsedan?
Varit nykter på nyårsafton? nee dyngrak sedan jag kom till världen
Slagit sönder en tv? nej?
Önskat att du var av det motsatta könet? önskat o önskat, tänkt tanken om hur det kan vara
Varit gravid? nej
Fått barn? hoppas jag inte
Överdoserat? nee
Åkt ambulans? aa som liten
Gjort något olagligt? aa
Blivit polisanmäld? aa
Slagit ner någon? vem vet
Skämts över dina föräldrar? njea,
Skämst över dig själv? kan hända
Ätit ifrån en papperskorg? har du? va det värt det? :D

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? martina
Såg dig gråta? mamma
Fick dig att gråta? angår inte dig :)
Du gick på bio med? carro & martina
Du var och shoppade med? martina & natte
Skällde på dig? en kund
Skickade ett e-mail? jag själv, höhö

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? Självklart, varför ska man annars säga det?
Bråkat med din flickvän/pojkvän? Tyvärr
Tagit droger? vem vet!?
Vad är du mest rädd för? mycket
Vilka kläder sover du i? nattlinne
Vart vill du gifta dig?
Vad ogillar du verkligen? falskhet o så vidare.
Varit kär? Det blir alltid skit ändå
Är du ett hälsofreak? aa verkligen?!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? njea
Vill du gifta dig? kanske
Vill du ha barn? aa

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
av kylan ja
Köpt någonting? för mycket
Varit sjuk? njea, magen bråkar med mig
Sjungit? varjedag
Velat säga till någon att du älskar den? ja
Träffat någon ny? aa
Saknat någon? aa
Kramat någon? aa
Kysst någon? nee
Haft sex? näää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0