Vissa verkar leva utan självkänsla?!

& så var denna dagen slut också!
jaaaa, jag är på mycket bättre humör nu än innan, man blir så glaad! Det gick skit bra på bilskolan för mina övningar var att parkera åt alla håll och kanter och Uffe som extra knäckte för Erica idag var stolt över mig! Sedan foor vi iväg till jobbet jag & carrobarro och där var det la skoj förutom att det inte gick på topp för mig, men alla är så sjukt roliga. och iiingen kan ta mig seriöst :( hahah jag fick hålla uppstart för min coach bad mig hålla en aggresiv uppstart. det slutade med att jag slog handen för hårt i tavlan så jag fick ont i min hand. men så kan det gå om inte haspen är på.

nu ska jag försöka varva ner för att sova någon timme innan skolan börjar iiigen och imorgon ska jag spriiiinga och hämta min studentmössa! tjoohooo! nu är det nära, riiiktigt nära asså! löööve it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0