Weeee gonna run this town tonight!

Fredag; Vi smyger in i dimman & snart hittar vi inte ut!

nu sitter vi och kröökar & bombar musik, häärligt.
nämn inget om min "jag ska inte dricka under hela mars månad" vi skyller på andreas som tvingar oss ut denna skööna fredag! GILLA eller nåt?! jaaaråååå!! vart vi drar, det vet vi inte än. nu börjar det bli lite osäkert om vart vi ska, meeen hör av er om ni är ute i dimman. hihi. puuuuusssss


gääääästinbloggning av martina här ;)

hur mår ni nu slynor ? hhaha ja mår svin bra förfan , vi skall ut snart träffa andreas o folk , avundsjuka lär ni vara inte ofta man får chansen o festa oss ? hahaa , och jaa jag drar lina , ja jag gillar narkotika :D vadådå? ja leve rlivet ;)  jag gillar krogen , ja gillar mina vänner ja gillar killar men det ja ogillar är smutsiga tjejer :( tkr inte om sånt :( åhoo HAHAHAHAHAAH ne nu skall vi dra o in till stan medans folk har tårkigt o sitter hemma o vill ha sig ett knull! bye bye bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0