when you can't pretend to hate any longer

iiih, skoooolan. min mamma krigade upp mig ur sängen idag hahah och det gick la bra må jag säga, kom bara 10 min försent på psykologin idag och det va typ bara debatt där efter linda och dibas arbete! sedan va det en timme att inte göra nåt speciellt mer än att fixa det sista för talet osv, så blev det 10 min samhäll och så lite mat i magen, men smarta jag bet sönder min piercing så heeej då 100 spänn typ. haha sedan gjorde jag mitt tal och det gick finfint. så nu är jag hemma ska slänga i mig lite mat och sedan gå ner till bilskolan och köra lite bil och sedan blir det jobbet och efter det ska vi ut och äta vi från Dentally. naajs baajs. pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0