åska, blixt & dunderregn. 6 dagar kvar tills vi hoppar med våra vita mössor!

Fredag; sista fredagen innan skolan slutar for ever!

Va ska man göra när man är så sjuuukt jäävlans trött?! Varför är jag så jävvla trött, jag blir ju så trött hahahaha nee ååååh, vill hitta på nåt skoj men orkar inte, fan va segt. får ta mig lite kaffe och se om huvudet hänger med?!
Det blev en kort dag i skolan med fika med de bästa pa Janes lektion sedan rensade vi skåpen så nu är det färdigt, ska bara leta upp böcker här hemma som ska lämnas in.
efter de blev de att åka till 421 med mami, där fick jag tag i ett par nya gladiator skor dessa med nitar, det blir bara mer och mer för varje par jag köper hahah sedan ett nytt nattlinne osv osv, handlade även mat (det var anledningen till att vi åkte dit, haha )

finfint med åska?! haha jag och hubbabubba satt på hennes balkong och fika sedan började åska och spöregna hahah illa nu kom det en till jädrans smäll där uppe från himlen hahah
ne nu ska jag typ sove? neee ellelr?! neee?! hhaha
pöössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0