Du får inte ge upp utan en kamp

Torsdag; som sagt en vecka kvar!

Sköön dag, fast trött som satan! Det blev att sola vid halv 1 med Carro och träffade älski och ejki vid solhuset, hahah silka soltorskar vi är som solar inomhus i 100 grader när de är 50 ute hahah. Sedan blev det att ta en sväng till skolan så dom kunde lämna in sin utspringslåt som söta jag fixade (a)

efter det åkte jag till bilskolan så fick jag tvärnita och sånt kul. jag fick beröm för att jag kör bra också hihi. Sedan fick jag göra ett vägmärketest, iih haha fick godkänt iallafall hahah ska göra sånt nästa vecka med. sedan blev det checka torget med bruttorna. min jävla converse är slut öööverallt, FAN att jag beställde fel stolek så nu har jag inga alls :( fan fan fan, då får man bryta trenden och köpa ett par andra, don't go with the flow. hahaha

nee nu färgar jag håret så ska skölja ur det sedan ta ett spabad och sedan slänga fram teoriböcker för att plugga lite.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0