Even the good can be a curse

Söndag; Hubbabubba & Boobboo på äventyr i stora staden!

Godmorgon, igår blev en latkväll. Kollade luftslottets som sprängdes, igen eftersom jag somna under halva filmen förra gången. haha men nu har jag kollat på hela och den va helt okej!
det är 18 dagar kvar tills vi hoppar som crazymotherfuckers. 5 dagar till balen?! det går fort fort fort! men skoj ska det blir, men fortfarande lika nyfiken på vad det kommer vara för väder! hahah.
Snart ska jag & min hubbabubba in till staden på äventyr, vädret var med oss idag iallafall, för det regnar icke som igår. hahaha jajajaj neee nu ska jag göra mig iordning & äta frukost lalala. PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0