Hela världen började snurra?

. . . inte konstigt efter ett par teuqilashots igår!
men det var trevligt men dock inte min kväll, hahah

Lördag; man mår lite som man förtjänar.
Vaknade ganska tidigt idag för att älsklingen ringde & väckte mig!! hahah men jag skulle följa med till frisören och då kunde jag likaväl avboka min egna klipptid. Sedan blev det en lite bakisfika (för mig del) & så mötte vi upp sötnosen erika snabbt på torget och tjötade lite. därefter hem & nu har jag pillat lite med den nya kameran men djävulens lång tid tar det att ladda kamerans batteri. illa jag vill ju leka med den meeeer! men får vänta :(
Snart ska jag hoppa ner i ett bad för jag fryser som en björn utan päls & mot kvällen blir det film & sofiagodis! jag gillar jag gillar jag gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0