Hold my hand and I'll take you there, somehow, someday, somewhere...

Lördag; 5 dagar kvar! toplist samtalen hos ungdomar nu är vädret & studenten!

Slängde hem min efterlängtade svarta kavaj igår kväll, tack mami! Den kommer nu i slutet av maj. Nu ska jag sluta shoppa, kommer gå i personlig konkurs va fan!! hahaha men man blir happyflappy av shopping! love the life you live, live the life you love! wohooow!
Det lutar åt huvudvärksväder idag igen meen det är lördag så vi får överleva, haha igår det blev det film mys med mami och gottigott, hahah vi såg ut som fläskberg om jag hade fotat allt vi tog fram, men gott va det till en viss gräns!
Nu ska jag nog ringa och kolla om det finns någon liten soltid till mig så bye byeee!! PUSSS


ska vi ha lika tur med vädret på Studenten som balen?! *hoppas hoppas hoppas*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0