JAG HAR INTE TIIIID! eller?! ne ?! eller?!

Tisdag; jag har inte tiiid! eller?! en annan dag!

Tjipohej alla glada som läser min blogg. hihi *spelar känd* har inte haaaft tiid med internett & datorer och hela skiten här nu men idaag så, hahah. känns som en evighet men det har bara varit under ett dygn!?! opps! meen iallafall så igår blev det träna, skola, sola, hem fixa och dona hahah sedan in till stan med mört & ejk för att fika och därefter träffade vi matilda och satte oss på victoria och tog några cider, perfekt slut på en bra dag!

idag har det varit skola, hååååltimma som spenderades med tjejligan som solade sedan med hanni och bella och vi vandrade och vandrade på torget, jag fick köpt en nya vårjacka eller mer sommarjacka kanske?! eller aa. tjusig var den iallafall. hahah och när vi kommer tillbaka till skolan så får vi reda på att vi ska ha slutprov i teorin, hahaha jag trodde verkligen inte på dom först, men tyvärr var det sant, haha illa! han kommer tro att jag inte kan köra bil och sånt nu också. men nu kom jag precis hem från ett gött träningspass så snart blir det dusch och sedan hårfärgning! se där ja!

hejfyllebild?! mycket kan hända under ett dygn på FB! haha
pusspusspuss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0