så när chansen kommer måste vi ta den.

Onsdag; imorgon är det en vecka kvar! wiiiiiiii

En annorlunda dag i skolan idag, men gillar't. Chillat med märtis i solen osv! Varit och tränat med Carro och kom hem och fått lappen om att jag kan hämta ut mina grejer på posteeen nää men då fungerar inte internett sedan hade dom buggat ett av mina konton så jag kunde inte överföra pengar hahah så suttit i telefonsamtal men nu kom internet tillbaka också så de är naaajs! Ska snart hämta mina grejer och övningsköra sedan lägga miig i ett långt Kallt bad?! haha :D naajsiigt. PÖSSSS

För det finns ingen tid att beta in mirakel
så när chansen kommer måste vi ta den.
Elda på och bara fånga dagen.
och låt kärleken bli ditt svavel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0