Tell it to my heart

Tisdag; väääärme! den som inte gillar värme kommer jag hugga huvudet av! hahah

Soooligt, okej nu har solen gömt sig, meen det är varmt. ÄNTLIGEN! knappt någon skola, varit och solat och bara sooftat järnet, jag gillar det verkligen. Det är NIO dagar kvar, va hände med dessa 1000 dagar som har flygigt förbi?! meeen det går fort när man har roligt så jag gillar det ändå. Nu är nästan allt klart, ska bara fixa min klänning lite sedan är min kvällsklänning påingåg, beställde den imorse & ett par nya converse kom med i förbifarten, elleerrr?! 
Adam lambert har lite rätt när han sjunger; heeey, sloow it down!

meen puss på er, nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0