Hold my hand

Söndag; Grymme helg!

Har inte blivit mycket skrivande här inte. så är det, upptagen kwinna typ eller?! Vem vet vem vet!

Har iallafall haft en riiikgit bra helg på göö länge typ. Fredagen spenderades med Browniebooy, blev pizza lite vin och film najsnajs. Lördagen blev överraskningsdagen av Martina, Blev restaurang Meze lite drinkar och go mat. Sedan vidare till Jul på Liseberg, vi får ta skridskorna en annan dag när vi är förberedda på kylan, haha. Skit mysigt, fick med mig en söt ängel därifrån också och en söt sten till brownies lägenhet. Som vi besökte efter Syrrans och min toppen dag! & där blev det vin & film.
idag fyller min bror år så det har firats med god mat och lite söndags vin även tagit en sväng på torget med töserna, fick med mig lite behövda saker. & solat. Så Tack för en toppen helg!!

PÖSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0