Life may feel good, but one day you wake up and find it in a different way

Söndag; Det har varit allt utöver det vanliga!

Nu var det läängesedan jag skrev nåt här, nu kanske jag har nåt vettigt att skriva. You never know!
Ledig från jobbet en hel vecka så imorgon börjar verkligheten igen. Men har varit en tripp i London med la familia och softat järnet, eller det trodde jag att jag skulle men vi vandra nog igenom hela London på 3 dagar, kanske 2 mil om dagen gick vi och det gör man inte på en vanlig semester så en spa helg hade inte suttit fel. Har åkt London eye och trodde att jag skulle dö, varit på madame tussauds & även kollar på The lion king musikalen. Men nu ska jag inte skriva massa ornördigt det är änna tråkigt att läsa. Det har snurrrat känslor the hole week, kan ju tro att jag går på nåt så jag blir såpass känslovirrig. hahaha. Men jag hade trevligt i London, men borta bra och hemma bäst, så är det bara!
Det har blivit en vin/drink helg, idag ska jag städa och ta det lugnt. & imorgon börjar verkligheten igen, PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0