Dålig uppdatering!

Måndag; alla dessa måndagar, när tar dom sluuut?

Jaha, kass uppdatering måste jag säga. Det har varit en lugn helg, typ chillat hela tiden!
Fredagen blev det jobb sedan staden med loouie, harregud jag hittade inga kläder?! Va hände där?! :( Jo jag hitta ett linne som fick följa med mig hem, men sen? hallå det finns över 10000 olika kläderplagg och jag fick med mig ett hem?! :( Meen ialafall,det blev chillidill med martina under kvällen.

Lördagen, va gjorde jag egentligen. Torget säger det mig nåt? Nee. eller? Jo på kvällen träffade jag sötnötarna där dratta hem till bella och chillade på pernilla. Hämtade mami från jobbet och tog det allmänt lugnt där med!

Söndagen blev gympapass med natalie som ledare, duktig flicka! Jag & Esabääl krigade den dagen! Först hittade jag inte någon parkering på typ 10 minuter?! Sedan sprang vi till Kultan, vi hittad einte ingången, dörrar var låsta, vi sprang över en plan där det var full spel av ahndbolls match, men tillslut var vi där och det var skoj! :)

nu ska jag nana! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0