I used to be a sweet heart but i guess i'm an asshole after all

Tisdag; nej idag är det måndag, okej?!?

Vaa ska man skriva här, fan jag har ju ett par flitiga läsare som jag gjort besvikna nu ju under ett par dagar utan nåt riktigt vettigt att skriva, hahah. eller?! jobb och åter jobb, igår blev det staden med martina och fick inte med mig nååonting hem?! va har hänt, är jag påväg mot djavulen alleredan? Men kvällsmat och ett glas vin med martina gjorde ju susen där på kvällen med!

Ska snart åka iväg till torget, hoppas nåt får följa med mig hem idag?! hahah, och senare blir det solning.

Ska bara tilllägga att jag & min iPhone har det riktigt bra tillsammans, det liksom bara sa KLICK*


Ha det goott haj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0