Is anybody out there? It feels like I’m talkin to myself.It feels like I’m going insane Am I the one whose crazy?


Måndag;
Igen, igen & igen!

Ännu en dag på jobbet har gått, jag känner mig verkligen som en arbetande kvinna nu! Sleten och grinig!? haha nejnej inte jag inte! Trött och glad är jag för att få ha nåt att göra iallafall. Men nog om jobbet, har varit på våran vanliga rutt. Solhuset, hämtat mami och och raggat killar på Maxi! elller?!?! nee killarna raggande på oss. Men jag fick mig en impuls som sa till mig att jag bara var tvungen att köpa ännu en ny mysdress, och två nya nagellack. En rosa mysdress från H&M följde glatt med mig hem och ett nytt vitt nagellack även ett typ grönt! Hahah, så nu har jag gröna tånaglar och nygjord frans manikyr på fingrarna, ändå om jag har sletet knegar jobb mår man bra av att vara tjusig om händerna, (även om det pajjas efter 5 minuter på jobbet) värt, eller inte värt?! Blev en go dusch, fixandes och donandes med naglarna och ska även blåsa/platta mitt hår. Snart läggdax också, jag har kommit på att man kommer in på jobbet vad man än säger? Vi börjar bli gammal eller iallafall jag känner mig liiittä liitä äldre än förr. Ne nu svamlar jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0