No one gonna tell you to freaky like me

Lördag; Guuuldväder!

Jag älskar detta vädret! Sol, kyla & humöret är på topp!

Har haft mycket att göra som ni märker kanske, inte haft tid att uppdatera osv. Men här har ni en snabb lite genomgång. Berädda?! Då köör vi! hahah Har varit på jobbet alla dessa 5 dagar, solat, träffat gott folk, fikat i staden och hämtat ut ett paket som innehöll ett nytt armband från pearls for girls, ett linne och ett läppglans. Tränat har jag gjort en sväng också. Men idag skulle det passa bra med en promenad såhär på morgonqvisten. Skaffat mig en ny favoritlåt också och haft goa dagar på jobbet!




Gottifrukost


Snabbuppfinning av mig på jobbet så vi slapp färg över hela oss! hahaa

Ne ha det goottii. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0