1 . . 2. . redoo? . . 3


Då kör vi en snabb genomgång om vad som har hänt i mitt liv! REDO?!


Tisdag vet ni redan om, onsdag blev det jobb, solarium och bilkörning. Torsdag var det åt det dödare hållet, var trött som aldrig förr på jobbet, men på fredag det jobb alltså gick upp 05.00 typ, kom hem 4. duschade fixade och hade mig sedan blev det lite krök och vidare till stan där vi röjde ett tag med gubbsen. Sedan var de ba för mig och martina att gå hem och sova, fick mig max 2 timmar sömn, och så 05.00 väcker martina mig och då vart det dax att gå till jobbet bakfull och ilamående som en bäver! idag är jag mer än någonsin dead and gone, snart ska jag nana bara så länge som jag kan! Träffade även Louise över en cigg och mötte upp Chrillis så han hittade louise. Sedan tackade och bockade jag för mig och gick hem så nu har jag glott film ätit gott och nuu ska jag fanimej sova! GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0