Another day, another way, another thing to say!

Stum i mina ben, izabelles fel om jag inte kan gå till jobbet om några timmar, sådeså!

Det blev besök hos läkaren som slutade mycket bättre än jag trott med mina "hej sofia heter jag. jag kommer bli döv, blind & få hudcancer" fått reda på att det icke är något fel på min hud men resten är upp till bevis, halv döv är jag än så länge hahah sedan en halvdag på jobbet, så det gick med dundrans fart.

Hem och inte göra så mycket mer än att plugga lite teori sedan iväg för att träffa bella. Vi gick in till stan och fick oss varsin nacho tallrik och hade allmänt ont i benen. Hejja oss! Nu kallar sängen på mig lite smått sådär faktiskt. Men först blir det lite faajsböök sedan natt cigg.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0