Vart ska jag?! vart ska jag?!? . . GUL BIL :D vart ska jaag?!

Onsdag; "Att jobba är livets krydda, rasterna är djävulens verk"

Igår tränade jag som aldrig förr!! eller typ, kanske inte! men träna det gjorde jag. Sedan åkte jag och mötte martina och erika så åkte vi hem och fikade, spelade uno och drack cola hos älskiiii. Sedan brummade jag iväg för att hämta mamma på jobbet. Se däär, se däär!

Men jag kom hem förväntansfull igår ! Bakom dörren fann jag ett brev "transportverket" halleluja tänkte jag snabbt. Jag öppnade det försiktigt och jag fann.. en räkning på mitt körkort. KUL! Så näär kommer det?! Vill inte ha någon lapp längre, vill ha mitt rosa kort med en bild på mig! "inom en vecka kommer du få ditt körkort" IDAG har det gått en vecka! Grattis förresten mitt körkort du är nu en vecka och 6½ timmar! Feeta grejer o såå.

Nu låter min dator för mycket, så tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0