believe in yourself, cuz no one else will believe in you

Lördag; det tar tid att bygga upp en mur men det tar några sekunder att riva den

En upp & ner vecka, det har varit jobb & hurtig träning på schemat. Snart fyller man 20 barre också, vad ska man göra då? bli gammal och grå & vänta in pensionen?! Igår var det en riktigt trött fredag, somna när jag kom hem från jobbet, vakna vid 8 med 11 missade samtal och ett par sms, inte enligt planerna iallafall. Drack lite vin med damerna, åt gott gott och glodde film somnade även någon timma där med. Skoj sällskap av mig?! haha Idag är det en lite piggare dag. Kom ur duschen nyss, ska göra mig iordning för en promenad och äta pizza med töserna. Ikväll blir det bio "the town" ska ses äntligen. jaja, ha det gott haaj

Jag har även lurat i Martina & Natte med piercing i ansiktet och martina ska äntligen bli ägare till en Iiiphone lur! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0